» Regulamin ważny do 25 grudnia 2014

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Rolmet s.c. Wanda i Jan Habryka
    ul. Mikołowska 38
    41-400 Mysłowice
    NIP: 222-000-92-86
  • E-mail:sklep@e-rolmet.pl
  • Telefon32 223 55 26
    502 743 976
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 9:00 -17:00 sobota 9:00 - 13:00

Rzetelna Firma

alt
alt

Bestsellery

Nasze nowości

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Łatwe płatności

alt

Chmura tagów

Regulamin ważny do 25 grudnia 2014

Właścicielem sklepu pod adresem www.e-rolmet.pl jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ROLMET” Wanda Habryka i Jan Habryka, 41-400 Mysłowice, ul. Mikołowska 38, NIP 222-000-92-86, REGON 270091884

Nasze konto: nr rach. 68 1050 1214 1000 0092 0447 6130 ING BANK ŚLĄSKI
  1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy, jak również e-mailem na adres: rolmet.myslowice@poczta.fm,
  2. Firma „ROLMET”, właściciel sklepu internetowego zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień bez podania przyczyny, w szczególności w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności zamawiającego.
  3. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
  4. Przyjęcie zamówienia nie stanowi zawarcia umowy. Do zawarcia umowy dochodzi po potwierdzeniu zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  5. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  6. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą następnego dnia roboczego.
  7. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 2 dni roboczych nie będą realizowane.
  8. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą również w każdej chwili ulec zmianie (n.p. wskutek zmian kursów walut lub zmian cen producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy towarów zamówionych przez Klienta sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i może anulować zamówienie.
  9. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Firma „ROLMET” niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  10. Firma „ROLMET” zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.e-rolmet.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  12. Firma „ROLMET” wystawia paragony i faktury VAT. Aby otrzymać żądany rodzaj dokumentu należy zaznaczyć to w momencie składania zamówienia.
  13. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. lub Poczty Polskiej S.A Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. „ROLMET” jako właściciel sklepu nie jest odpowiedzialny za czas jaki spedytor lub przewoźnik potrzebuje na dostarczenie zamówionych towarów pod wskazany adres. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewoźnika nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji.
  14. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką spedytorowi lub na poczcie przy odbiorze przesyłki lub przelewem na konto sklepu. (konto zostanie podane w informacji zwrotnej o przyjęciu zamówienia).
  15. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy dostarczającej, lub pracownik Poczty Polskiej S.A. (jeżeli jest ona dostarczycielem przesyłki).
  16. „ROLMET” jako właściciel sklepu nie jest odpowiedzialny za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy przez przewoźnika. Zamawiający, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - do spisania protokołu szkód. Protokół ten należy dostarczyć listownie, faksem lub mailem do siedziby naszej firmy i jest on podstawą to uwzględniania tego typu reklamacji.
  17. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Firmą „ROLMET”, a Kupującym.
  18. W przypadku braku towaru w magazynie oraz u dostawców, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  19. Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.
  20. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem „ROLMET”. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu na podany adres przesyłką pocztową (najlepiej rejestrowaną) wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i kartą gwarancyjną na koszt klienta (koszt związany z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedawca zwraca przelewem na wskazane konto, natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu pozytywnie reklamacji). Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  21. Wszelkie problemy techniczne, mogące wystąpić w trakcie eksploatacji w czasie objętym gwarancją, jak i w okresie pogwarancyjnym rozwiązywane są przez autoryzowane (przez producenta/importera) placówki serwisowe na terenie Polski. Adresy placówek serwisowych znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
  22. W przypadku narzędzi ręcznych, które podlegają gwarancji, a do których producent standardowo nie dołącza karty gwarancyjnej, wszelkie reklamacje prosimy kierować na nasz adres.
  23. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji.
  24. Zamówienia mogą dotyczyć jedynie dostaw do miejsc na terenie Polski.
  25. „ROLMET” jako właściciel sklepu nie będzie w żadnym razie odpowiedzialny wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja.
  26. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy towar nie został w żaden sposób zniszczony. Nabywca jest zobowiązany, aby dostarczyć produkt na nasz adres w terminie do 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, własnym staraniem i na własny koszt.  Pieniądze wpłacone za zamówienie zostaną zwrócone niezwłocznie przelewem bankowym na konto wskazane przez Państwa w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub przekazem  pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
  27. Ceny oferowanych produktów zawierają koszty gospodarowania odpadami (KGO) w rozumieniu art. 25 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005 Dz.U. z 2005 r., nr 180, poz. 1495 z późn. zm.
  28. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną na adres: sklep@e-rolmet.plrolmet.myslowice@poczta.fm.
alt
Przejdź do strony głównej